BESTELLEN
Zeker weten! Nadat je de betaling hebt afgerond zul je binnen enkele minuten een bevestiging via e-mail ontvangen met daarin de bestelling, verzendgegevens en factuurgegevens. Let op! Het komt wel eens voor dat deze, door je e-mail instellingen, in de spam-folder terecht kan komen.
Bij WOOOL proberen we het bestellen van onze prachtige schapenvachten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Bij ons kun je ten eerste altijd via e-mail bestellen via info@woool.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. Betaling kan dan heel simpel via ‘overschrijven op bankrekening’. Lees op onze betaalpagina meer over het overschrijven. Geef hierbij aan welke schapenvacht je graag wilt bestellen, je factuur- en verzendgegevens en wij zorgen voor een zo snel mogelijk levering.
Naast het bestellen via e-mail kun je bij ons natuurlijk ook erg eenvoudig via de webshop bestellen en betalen waarna wij de schapenvacht zo snel mogelijk naar je toezenden.
1. Een product in je winkelwagen plaatsen
Heb je in de WOOOL Shop een prachtige schapenvacht kunnen vinden? Vanaf de productpagina kun je deze vervolgens gemakkelijk in je winkelwagen plaatsen door op de button ‘Winkelwagen’ te klikken. Het winkelwagen-icoon is ook ten aller tijde zichtbaar rechtsboven in de webshop. In het icoon is ook zichtbaar hoeveel artikelen er in de winkelwagen zitten. Met het klikken op dit icoon ga je rechtstreeks naar de winkelwagen.
2. De Winkelwagen
In de winkelwagen wordt vervolgens duidelijk en overzichtelijk weergegeven welke schapenvacht(en) je in je winkelwagen hebt toegevoegd. Vanuit de Winkelwagen pagina kun je er vervolgens voor kiezen om verder te winkelen, een kortingscode toe te voegen, wijzigingen te maken of om de bestelling te plaatsen.
3. Je gegevens invullen. Veilig en Betrouwbaar!
Eenmaal aangekomen op de ‘Checkout-pagina’ wordt er gevraagd je factuurgegevens en verzendgegevens in te vullen. Doordat wij een SSL certificaat hebben wordt deze data ‘versleuteld’ verzonden zodat we de veiligheid van je gegevens dus kunnen garanderen! Hier is ook nog een optie om een kortingscode toe te voegen.
4. Veilig betalen en kiezen voor verschillende betaalmethoden.
Op dezelfde ‘Check-Out pagina’ kun je onder de invulvelden een betaalmethode kiezen, waardoor je in een veilige betaalomgeving de transactie kunt voltooien. Op onze betaalpagina kun je meer lezen over welke betaalmethoden wij aanbieden. Daarnaast staat veiligheid en betaalgemak natuurlijk bovenaan bij WOOOL. Vervolgens kom je op de bedank-pagina. Bestellen was nog nooit zo eenvoudig!
LEVERING
Jazeker! Alle leveringen binnen Nederland zijn gratis, dat wil zeggen dat de verzendkosten bij de prijs zijn inbegrepen. Wij brengen wel extra verzendkosten in rekening voor België (€9,-) en andere EU leveringen (€13,-).
Zodra WOOOL je bestelling heeft verzonden (meestal via PostNL) ontvang je via de e-mail een bevestiging dat de bestelling is afgerond en verzonden. Tevens ontvang je Track&Trace e-mails van onze verzendprovider (MyParcel) zodra de bestelling is verzonden.
WOOOL doet er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren. Meestal worden de bestellingen dezelfde dag (of de dag erna) al naar een PostNL ophaalpunt gebracht waardoor je de bestelling dus al na 1 of 2 werkdagen kunt verwachten. We verzenden je bestelling in ieder geval binnen 24uur! Voor verzending naar België kan hier een extra werkdag bijkomen. Heb je speciale wensen qua uitlevering of bezorging, neem dan even contact op met WOOOL.
WOOOL werkt samen met MyParcel en PostNL. Van MyParcel zul je de Track&Trace mails ontvangen zodat je continue op de hoogte wordt gehouden van het verzendproces en levering. De levering zelf wordt door de postbezorger van PostNL gedaan.
Je kunt in de Track&Trace mails kijken (of neem het Track&Trace nummer en kijk op PostNL). Wellicht is er een vertraging opgetreden in het distributieproces waardoor je bestelling een dag later alsnog geleverd wordt. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met ons via het contactformulier.